Descriere
Descriere: Hotelul Germisara a fost, inca de la constructie, perla statiunii Geoagiu Bai, avand cea mai mare capacitate de cazare din localitate. In anul 2006 a fost complet renovat si a primit numele de
Hotel Germisara Resort & SPA****, in aceeasi perioada a fost clasificat de catre Ministerul Turismului ca fiind un hotel de 4 stele.
Facilitati: Prin dotarile specifice, Hotelul Germisara s-a impus pe piata turismului balnear, de wellness si SPA, iar in toti acesti ani de functionare, a devenit o destinatie preferata pentru turistii care doresc sa beneficieze de calitatea ridicata a serviciilor dintr-o astfel de locatie.
Fiind conceput cu un centru de conferinte compus din 4 sali, Hotel Germisara Resort & SPA a devenit locul preferat de organizare de conferinte, sedinte, team-building pentru multe companii importante din tara si strainatate.
Camere: GERMISARA Hotel Resort & SPA**** pune la dispozitia dumneavoastra 144 camere si apartamente: 6 apartamente + 1 apartament pentru persoane cu disabilitati, 78 camere cu pat matrimonial, 59 camere twin. Deasemenea hotelul va pune la dispozitie un restaurant elegant si rafinat, cu o capacitate de 200 de locuri, amenajat in nota distinctiei si a bunului gust, restaurantul nostru va ofera, intr-o ambianta selecta, o gama diversa de preparate din bucataria traditionala romaneasca si internationala.
Conditii de anulare a comenzii confirmate
a) 30% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data sosirii;
b) 60% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16-29 zile inainte de prima zi de cazare;
c) 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de prima zi de cazare sau pentru neprezentarea la hotel
d) Pentru rezervarile facute cu mai putin de 5 zile anterior primei zile de cazare despagubirea datorata de beneficiarul serviciilor este de 100% din contravaloarea pachetului de servicii turistice contractat.
Modificarile aduse comenzii initiale (perioada, hotel, numar si tip de camere, clienti) sunt considerate anulari si se penalizeaza potrivit celor din prezentul articol.